Anbefaler

Kvalitetsrejser til Tenerife. Billige rejser til Tenerife med lokalkendte danske guider. Her finder i både Alt Inklusive rejser, Spa & wellness ferie og meget mere. De bedste rejser til Tenerife.

fredag den 11. maj 2012

NYE TIDER og NY DESTINATION

NYE TIDER 

I mange år har jeg haft mit kontor i Playa de Las Americas i bygningen El Dorado. 8 skønne år med mange behagelige besøg.

Det er nu inden længe slut. Kontoret er solgt. Dette betyder ikke, at vi stopper med udflugter her på Tenerife. Aktiviteten forbliver den samme, men meget kommer nu til at foregå på internettet og ved direkte kontakt på Tenerife, som evt. opringninger.

Vores rejser til Tenerife fortsætter naturligvis også, men kun om vinteren! Vores næste ankomst er den 14. oktober 2012. Disse rejse kan som sædvanlig stadig bestilles via http://www.rejsertiltenerife.dk/

Det har ikke været et nemt valg af flere årsager. Jeg har haft kontoret i snart 8 år og det er aldrig nemt at skille sig af med noget, der så længe har betydet så meget. Alle de mange besøgende jeg har fået gennem min tid på kontoret, har også være meget til at bringe glæde ind i de mange lange dage.

Vintertiden her på Tenerife har altid, takket været alle jer, været god for os! Tilgengæld er der ikke mange danskere hernede om sommeren og det har i mange år betydet masser af arbejde i vinterperioden og ingenting om sommeren. Det er i længden ikke en holdbar situation og det drager jeg nu konsekvensen af.

NY DESTINATION


Da sommeren som sagt ikke tilbyder det store her på Tenerife, har jeg valgt at satse på en ny destination - Side i Tyrkiet. Vores rejser til Tyrkiet begynder den 17. juni via min nye hjemmeside:  http://franksrejser.com/  og det er der i vil kunne finde mig indtil vores rejser til Tenerife begynder igen den 14. oktober.

Vi har nogle rigtig gode tilbud på rejser til Side i løbet af sommeren og et specielt åbningstilbud med masser af rabatter. Åbningstilbuddet er kun gældende for den 17. juni fra Billund eller København.

Det ville glæde mig enormt at tage ansvaret for jeres ferie i Tyrkiet og i skal være mere end velkomne til at at bestille direkte online eller få et personaliseret tilbud på rejsen her:  http://franksrejser.com/bed-om-prisforslag-pa-rejse-til-side-i-tyrkiet

Med venlig hilsen og rigtig god ferie
Frank

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del gerne dine erfaringer med andre. Hvad er godt på Tenerife og hvad er mindre godt. Tak for at lægge en kommentar.